דירות להשכרה

פורסם באתר

דירות להשכרה לטווח ארוך

כשתשאלו אדם מהישוב למה הוא מעדיף לקנות דירה מאשר להשכיר דירה הוא בדרך כלל יענה לכם עם שני טיעונים ראשיים שכמובן יש להם משקל רב. האחד יהיה שכאשר קונים דירה ועומדים בתשלומי המשכנתא, לא יהיה ניתן להזיז אותכם מאותה דירה. כלומר, שם תחיו עד שתחליטו למכור. טיעון נוסף הוא ברגע שקיבלתם את לוח התשלומים מהבנק, אתם יודעים בוודאות כמה תשלמו על החזר המשכנתא כל חודש וכל שנה. כלומר, ניתן לתכנן.

 

כאשר קונים דירה מסירים את גורם חוסר הוודאות בחייכם לפחות מבחינת בטחון לגבי המקום ולגבי התשלומים. אך כמובן מהצד השני, עם קנייית הדירה, אנחנו לוקחים על עצמינו התחייבות כפסית עצומה ועובדים שנים רבות בכדי למלא אחריה.

 

ואם אומר לכם שגם אם תשכירו דירה תוכלו לפתור את שתי הבעיות הללו. כלומר, למרות שאתם גרים בשכירות, אותה שכירות יכולה להיות לטווח ארוך וכן שכר הדירה יוכל להיות קבוע. הפחד מאותו בעל או בעלת דירה שיבואו יום אחד ויודיעו לכם על סיום החוזה או לחילופין על העלאה דרסטית בשכר הדירה, אינו קיים.

 

אם כך הדבר האם תסכימו לשמוע על פרויקט הרובע? אני בטוח שכן. מהו פרויקט הרובע? הפרוייקט הנו פרוייקט בנייה להשכרה ייחודי ומתקדם מאד בסגנון אמריקאי (תוכלו לשאול את נציגי המכירות על עניין חשוב זה). הפרויקט המציע דירות להשכרה לטווח ארוך הוא פרוייקט נכסים להשכרה בחיפה או אם תרצו, נכסים להשכרה בצפון כי חיפה היא בירת הצפון. פרוייקט זה כולל דירות להשכרה לטווח ארוך כאמור ועל אותם דירות להשכרה לטווח ארוך בחיפה ניתן כמובן לדון לגבי הסכמי תשלומים לטווח ארוך. אז במידה וחיפשתם בעבר נכסים להשכרה בחיפה או נכסים להשכרה בצפון או באופן יותר ספציפי דירות להשכרה לטווח ארוך אז אתם יכולים להפסיק לחפש.

 

פרוייקט הרובע מציע לכם בדיוק את זה – דירות להשכרה לטווח ארוך בחיפה. דירות יפות ביותר של 2 עד 4 חדרים, הכוללות מרפסת לכיוון הנמל והממוקמות באזור מאד אסטרטגי מבחינת תחבורה וניהול החיים. אני מזמין אותכם להיכנס לאתר הפרוייקט – הרובע ולהתרשם מהדירות להשכרה לטווח ארוך ומהפרוייקט בכלל. אולי מצאתם את דירת חלומותיכם לפחות לעתיד הנראה לעין. בהצלחה לכולכם.